مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-16پزشكي

خبر خوب| بانوی کارآفرین مهریزی خستگی را خسته کرد/ کارم را از پارکینگ شروع کردم


یک بانوی کارآفرین مهریزی توانست با اراده ای آهنین فعالیت تولیدی خود را از پارکینگ خانه آغاز کند و امروز با راه اندازی یک کارگاه مواد غذایی ارگانیک تولید و سفره ای به وسعت 30 خانواره برای مردم شهرستانش پهن کند.

- معصومه زارع خورمیزی در گفت وگو  با خبرنگار فارس از مهریز، اظهار کرد: فعالیت خود را ابتدا به صورت تک نفره برای بهبود بیماری کم خونی شدید خود که با داروهای شیمایی که نسبت به آن حساسیت شدید داشتم شروع کردم و با راهنمایی دوستم خانم حاجی میرزایی اقدام به تهیه شیره انگور برای بیماری خود کردیم.

وی افزود: زمانی که با این مواد ارگانیک و سالم  بسیاری از ضعف های بدنی خود را درمان کردم و در کمتر از چند ماه بهبود یافتم سعی کردم با تولید انبوه به دیگران نیز خدمت کنم.

این طلبه مهریزی که امروز به یکی از کارآفرینان موفق استان یزد تبدیل شده، گفت: من فعالیت کاری خود را ابتدا با فروش قالی و کارهای تبلیغاتی در مدارس آغاز کردم، به نحوی که بعد از مدتی  توانستم چرخ گوشت صنعتی و یخچال فریزر خریداری کنم و در محل پارکینگ نسبت به تولید محصولات مختلف ارگانیک اقدام کردم.

وی با اشاره به این که احساس نیاز به تولید مواد غذایی سالم برای مردم کشور باعث گسترش فعالیت او شده تصریح کرد: کمتر از یک سال توانستم اعتماد همشهریان خود را جلب و برای تولیداتش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| بانوی کارآفرین مهریزی خستگی را خسته کرد/ کارم را از پارکینگ شروع کردم

خبر خوب| بانوی کارآفرین مهریزی خستگی را خسته کرد/ کارم را از پارکینگ شروع کردم